آیا می توانم بیماران Iams با نفروپاتی دیابتی من غذا خوردن؟
نوشته شده توسط : rshaole

آیا می توانم بیماران Iams با نفروپاتی دیابتی من غذا خوردنتغذیه نقش مهمی در زندگی ایفا می کند. Iams سبزیجات و سرشار از ویتامین C، کلسیم، پروتئین، چربی و دیگر مواد مغذی خوشمزه است. طعم سیبزمینی شیرین بسیاری از مردم جذب می کند. اما بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی توصیه نمی به خوردن سیبزمینی شیرین.

به عنوان یک قاعده، ممکن است به خوردن غذاها یا مواد غذایی بستگی به مواد تشکیل دهنده در محصولات nih.Eti با مواد مفید شما می توانید بخورید. اما سیبزمینی شیرین حاوی مواد مضر برای درمان نفروپاتی دیابتی.

1، بالا yamsah قند:

سیبزمینی شیرین حاوی قندهای غنی است.بیمار مبتلا به نفروپاتی دیابتی yamsy غذا خوردن است که قند خون را افزایش می دهد و بدتر این بیماری است. بنابراین، آنها باید yamsy ندارد به سرعت پیشرفت بیماری و جلوگیری از نارسایی کلیوی.

2، پتاسیم بالا در yamsah:

کلیه های آسیب دیده قادر به حذف پتاسیم اضافی از بدن نیست و پتاسیم بیش از حد می تواند باعث مختلف مضر به عنوان ضعف، آریتمی یا حمله قلبی. بنابراین، بیماران مبتلا به بیماری کلیوی باید سطح پتاسیم در امن predelah.Tak نگه دارید و بیماران مبتلا به نفروپاتی دیابتی بهتر است که yamsy، به خصوص سطوح پتاسیم را افزایش داده اند نیست.

اگر چه افراد مبتلا به yamsy نفروپاتی دیابتی نمی انتخابی خوب است، اما yamsy برخی از مزایای آورد:

1، بهبود سیستم ایمنی بدن:

Yamsy حاوی مقدار زیادی پروتئین Mucinous وجود است که می تواند جلوگیری از آتروفی کبد، آتروفی کلیه بافت همبند و بهبود سیستم ایمنی بدن، مهار وقوع بیماری های دیگر. علاوه بر این، مواد معدنی در yamsah نقش مهمی در حفظ و تنظیم عملکرد بدن ایفا می کنند. کلسیم و منیزیم در yamsah می تواند در برابر پوکی استخوان کمک کند.

2 Predotvrashenie آترواسکلروز:

yamsah پروتئین Mucinous وجود می سازد دیوار عروقی انعطاف پذیر و voznikanie آترواسکلروز جلوگیری می کند.

در واقع هیچ محصولات مانند، که به شدت ممنوع است. نکات در رژیم غذایی بستگی به تجزیه و تحلیل پزشکی و وضعیت شخصی از این بیماری است.

اگر می خواهید بیشتر بدانید، سپس به ما یک پیام زیر را ترک و یا با دکتر آنلاین ما. ما بسیار خوشحالیم که به شما کمک کند.





:: برچسب‌ها: قدرت نفروپاتی دیابتی,سیب زمینی شیرین ,
:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: